Tema: Re: Ar atsakingas uz kaimyno pavogt? auto???
Autorius: Robertas
Data: 2017-09-21 13:19:37
On 2017-09-21 10:32, Gintas wrote:

> Bet tamstai man to isaiskinti nepavyksta. Kokie protingumo kriterijai savivaldybe ipareigoja tavo masina gatveje saugoti nuo vagystes ? Kas cia per kliedesiai?

Kokie protingumo kriterijai ipareigoja bnv garazo kaimyna saugoti
kaimyno bnv stiprinant savo garazo apsauga jei jam ir esamos pilnai
uztenka savo turtui apsaugoti ?

Tai jei duodu tavo kliedesiu palyginima is kitos perspektyvos, tai jau
supranti, kad kliedesiai, bet pats kliedi ir dar darydamas prielaidas,
kad gal durys popierines, gal jos nerakinamos ir tt.