Tema: Re: Ar atsakingas už kaimyno pavogtą auto???
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-19 16:47:46
Trenkia su kuju i pertvaraine puses plytos siena, ismusa kelias plytas, ilenda i gretima garaza ir lengvai is vidaus atsidaro tvirtas ir patikimas metalines kaimyno garazo duris. (tai daznu garaziniu spynu ypatybe)

P.S Analogija tokia, kad istatymai tokie, kad netgi jeigu ant vagies uzgrius netinkamai uzdetas tavo darzines stogas-atsakysi tu. Jeigu savo kieme neuzdengsi kanalizacijos sulinio ir kaimyno vaikas, atejes tavo braskiu vogti, tamsoje i ji ikris-tu atsakysi. Atsakysi ir tuo atveju, jeigu masinoje irengsi signalizacija, duodancia vagiui i kupra auksta itampa ir jis del to susmuks amziams.