Tema: Re: Ar atsakingas u? kaimyno pavogt? auto???
Autorius: amenox
Data: 2017-09-21 09:18:03
Ei, nickchanger, varyk į o.politics, niekam čia tavo rašliavos neįdomios.

"65000"  wrote in message news:opudoq$8a5$1@trimpas.omnitel.net...

realybes neatitinkancios analogijos su naturaliu beretems saviteisumo
jausmu, kuris jiems leidzia visada jaustis teisesniais uz kitus.

Lietuva investavo i radarus, javelinus, haubitzas ir kitoki shuda.

US ARMY nebazes Lietuvoje nera INVESTICIJA. Kaip ir stojimas i NATO, ar NATO
policija kuri palaipsniui pavirto i NATO ORO GYNYBA, kaip ir nera
INVESTICIJA oro erdves atidarymas NATO oro pajegoms.

bet kas tau? tau gi poxuj ka kiti zmones mano ir nori. TU ESI TEISUS SAVIMI
ir supranti tik viena poveiki: NEISVENGIAMYBE.

tai ko verki, jei tokie patys kaip tu tokius pacius kaip tu i vagonus sodino
ir i Sibira veze? NEZLIUMKB!