Tema: Re: Ar atsakingas už kaimyno pavogtą auto???
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2017-09-20 10:56:01

"Gintas"  wrote in message news:opr762$jej$1@trimpas.omnitel.net...
>kad netgi jeigu ant vagies uzgrius netinkamai uzdetas tavo darzines
>stogas-atsakysi tu.
Jei nabasnykui reikejo spyna ar duris lauzti patekimui i ta darzine -
neatsakysi.

>Jeigu savo kieme neuzdengsi kanalizacijos sulinio ir kaimyno vaikas, atejes
>tavo braskiu vogti, tamsoje i ji ikris-tu atsakysi.
Vogti ar nevogti - px. Tamsoje ar sviesoje - px. Greiciausiai atsakysi.

>jeigu masinoje irengsi signalizacija, duodancia vagiui i kupra auksta
>itampa ir jis del to susmuks amziams.
Atsakysi

O del garazo - jei per mano supuvusias garazo duris ieis, o griaudami siena
uzvers ja ant to prabangaus bmw ir po to nuspres, kad pagedusio auto jiems
nebereikia - irgi remontuosi bmw?