Tema: Re: Ar atsakingas už kaimyno pavogtą auto???
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-18 22:21:41
Durys turi buti tvarkingos ir uzrakintos  tiek, kiek tai pajegus esi nuspresti. Pvz teismai vertina, kad elektrikas yra kaltesnis, palikes atremtas kopecias i elekros stulpa, nei eilinis kaimietis.
Del duru-turi butu tvarkingos garazines durys su tvarkinga spyna ir tiek. Tu neprivalai jas sarvuotas det ar kokia ypatinga spyna.