Tema: Re: Ar atsakingas uz kaimyno pavogt? auto???
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-21 10:33:05
18.09.2017 20:34, Gintas rašė:
> Teismas sprestu. Teisinga manyt, kad vidines sienos yra nesaugios ir jeigu butu irodyta, kad turejai pagrindo suvokti, kad tamsto nerakinamos (vaizdziai tariant) garazo durys turi priezastini rysi su isgriauta vidine siena ir pavogtu kaimyno BMW-atsakytum.

--------
Posto autorius nurode-durys senos ir nesaugios. Popierines gal. Gal tiek supuvusios , kad pro jas vaikas su dviraciu ivaziuotu. Todel ir parasiau TEISMAS SPRESTU (jos buvo tinkamos garazui ar ne)

Bet tamstai man to isaiskinti nepavyksta. Kokie protingumo kriterijai savivaldybe ipareigoja tavo masina gatveje saugoti nuo vagystes ? Kas cia per kliedesiai?