Tema: Re: Eilinis ginčas su draudimu...
Autorius: Night
Data: 2016-12-11 19:07:08
Ok, supratau. Jo 5 dienas - jei rimtai, tai prisišaukti santechniką (ne bet
kurį, o kuris supranta tą jobaną Viessmann) lapkričio mėnesį yra iššūkis. O
be to tas katila su nučiuožusiu valdikliu dar kurį laiką epizodiškai veikė,
kol galiausiai pasakė čiau, tai dar vienas argumentas. Na bet čia tegu lieka
mano pasiteisinimui, jei jo reikės.

Aš tik matau, kad rašte išmokos nemokėjimas pagrįstas ne tuo, kad neleidau
sugedusio katilo apžiūrėti (tai lyg tarp kitko paminėta), o tuo, kad neutapo
mano ir meistro "parodymai" ir tai "sukėlė įtarimų". Bandysiu žmoniškai su
jais rytoj pasišnekėti, jei pavyks. Yra buvę neseniai, kai manęs net girdėti
nenorėjo - tipo "sprendimas priimtas ir eik nx" - teko rašinėti rašinėlius,
po kurių išmoką vis tik išmokėjo. Tiesa, situacija buvo kiek kitokia.

Šiaip tai abidna iš paprasto žmogaus varpinės žiūrint - nu sugedo,
išsikvieti meistrą, praneši draudimui, tikiesi išmokos. O čia pasirodo, kad
jei nesi pakankamai įžvalgus, kad pasirūpintum visais reikiamais įrodymais,
nesi pakankamai įgudęs ir užsispyręs ginčytis ir t.t. tai chren tu gausi ką
iš to draudimo. Mano tokia patirtis - net jei viskas aišku, dėl paties
įvykio būna, vis tiek bando apipisti su visokiais "išmoka bus pe PVM" ir
panašiai.