Tema: Re: Eilinis ginĨas su draudimu...
Autorius: ejs
Data: 2016-12-11 14:25:30
2016-12-11 13:14, Night rašė:
> 11-21 akte jie viską į vieną surašė į vieną popierių ir jokių datų
> nepaminėjo. Bet meistras man paskui skambino, sakė, kad draudimas su juo
> susisiekė ir klausė visų detalių - kada pas mane buvo, ką kada darė ir
> t.t. Cituoju aktą:
>
> "Patikrintas katilas, nustatytas katilo reguliatoriaus gedimas (kodas
> 38-33). Pekeistas reguliatorius, atliktas kodavimas, derinimas,
> išmatuota ir suderinta išmetamų dujų emisija" ir "Pagal gamintojo
> serviso instrukcijas katilo reguliatoriaus procesorius užfiksavęs gedimą
> [...]

O dabar iš draudimo pusės: 11-18 patikrino - katilas puikiai veikia.
Kodėl jie turi mokėti pinigus? Galbūt susitarei su meistru ir nori iš
kažkur paimtą valdymo plokštę prasukti kaip garantinį atvejį.

Daug vilčių nedėčiau, o ateičiai - į draudikus kreipkis prieš pradėdamas
remontuoti ir turėdamas defektinį aktą. Tuomet galėsi prisidengti
būtinuoju reikalingumu, jei jie nespės atlikti savo procedūrų.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not