Tema: Re: Eilinis ginčas su draudimu...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-12-11 11:45:27

"Night"  wrote in message news:o2j6gu$24u$1@trimpas.omnitel.net...

>Ok, "į vietą" ta i į Vilnių, aš Kaune. Galbūt pavyks telefonu.

Kaune BTA irgi turi skyriu. Nors pradziai galiam ie telefonu su atsakingu
zalistu - tegu pasako konkreciai, kas netinka ir kokius dokumentus is taves
nori gauti.

>ir dydį; - pranešiau ir galimybę sudariau, bet jie ja nepasinaudojo iš
>karto

Kelinta diena pranesei draudikui ir kada atvyko apziureti?

>įvykdyti šių taisyklių - IMHO galimybės laukti su neveikiančiu šildymu
>lapkričio mėn. daugiau nei parą nebuvo

Draudiko poziuriu tu savaite pragyvenai taip. Arba turejai paaiskint
situacija.

Jei trumpai - labai naglai tavo situacijoje akiu nedraskyciau, reiktu
bandyti visgi susideliot tvarkingi popierius ir kalbetis.