Tema: Re: Eilinis ginčas su draudimu...
Autorius: Night
Data: 2016-12-11 11:33:18
Ok, "į vietą" ta i į Vilnių, aš Kaune. Galbūt pavyks telefonu. O reikalavimo
dėl gedimo vietos apžiūros:

8.1.4. sudaryti BTA galimybę apžiūrėti galimai draudžiamojo įvykio vietą,
atlikti tyrimą bei apklausti liudytojus taip, kad BTA galėtų nustatyti
nuostolio priežastis
ir dydį; - pranešiau ir galimybę sudariau, bet jie ja nepasinaudojo iš karto
ir
8.1.6. esant galimybei išlaikyti įvykio vietą nepaliestą, kol atvyks BTA
atstovas, jeigu BTA nedavė kitų nurodymų. Šis punktas netaikomas kiek yra
būtina
įvykdyti šių taisyklių - IMHO galimybės laukti su neveikiančiu šildymu
lapkričio mėn. daugiau nei parą nebuvo