Tema: Re: Eilinis ginčas su draudimu...
Autorius: Night
Data: 2016-12-11 13:14:37
11-21 akte jie viską į vieną surašė į vieną popierių ir jokių datų
nepaminėjo. Bet meistras man paskui skambino, sakė, kad draudimas su juo
susisiekė ir klausė visų detalių - kada pas mane buvo, ką kada darė ir t.t.
Cituoju aktą:

"Patikrintas katilas, nustatytas katilo reguliatoriaus gedimas (kodas
38-33). Pekeistas reguliatorius, atliktas kodavimas, derinimas, išmatuota ir
suderinta išmetamų dujų emisija" ir "Pagal gamintojo serviso instrukcijas
katilo reguliatoriaus procesorius užfiksavęs gedimą (kodas 38=33) kuris
įvyko dėl elektros tinklo maitinomo įtampos sutrikimų."