Tema: Re: Eilinis ginĨas su draudimu...
Autorius: ejs
Data: 2016-12-11 12:25:06
2016-12-11 11:07, Night rašė:
> Na nevisai taip...
>
> 11-11 aš skambinu meistrui ir sakau, "kažkas negerai su katilu - kartais
> šildo, kartais ne" - šioje vietoje aš nežinojau, kad tai elektronikos
> gedimas ir tai galėtų būti draudiminis įvykis
> 11-16 - atvažiuoja meistras ir pasako, kad katilas sugedęs, reikia
> keisti valdymo bloką

reikia 11-16 defektavimo akto iš meistro.

> 11-16 aš pranešu draudimui
> 11-17 pakeičiamas valdymo blokas, nes šalta blet

reikia 11-17 atliktų darbų akto.

> 11-21 atvažiuoja pakartotinai meistras, įsitikina, kad katilas veikia
> taip, kaip turėtų, padaro kažkokius "derinimo darbus", iršrašo aktą ir
> sąskaitą - ant abiejų 2016-11-21 data

neaišku kas parašyta 11-21 akte, bet pagal dabartinius popierius 11-18
katilas veikė, o tu 11-21 pakeitei jo valdymo plokštę.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not