Tema: Re: perez hilton apie lietuva
Autorius: Tomas
Data: 2009-07-17 17:16:17
Vienas tik gender loops nusvertu visa zhiniasklaida kartu paemus, jei butu
idiegtas darzheliuose. Ir toks istatymas, kuriuo remiantis butu galima
sutramdyt panashias iniciatyvas yra butinas. EU sakai..? EU yra sutverimas,
pagal kurio dudele shokt tiesiog yra naudinga. O iki EU homoseksualizmas
mediku programose buvo priskiriamas prie zhmogaus psichines sveikatos
sutrikimu (dar visai nesenai, tik priesh keleta metu), dabar gi visi
stebuklingai pasveiko. Taip nebuna. Ishkrypimas ir liks ishkrypimu, kad ir
kokias tezes besistengtu prastumt homikai. Tiesiog taip norejo EU, tiksliau
ne EU, o ju pediku atstovai. O istatymas - nesizhaviu juo, pastarasis seimas
jau oj nebe pirmakart sublizga savo shedevrais, bet pati istatymo ideja man
patinka.