Tema: Re: perez hilton apie lietuva
Autorius: Genys
Data: 2009-07-16 15:10:42
Jofana, visi toliau svaidosi TV veidų žodžiais. Esu kažkuria dalimi
susipažinęs, tad trumpai:
Pats įstatyms senas (2002 m.) ir baimes, siaubus, erotikas, nešvankią kalbą
ir pan. reguliavo tokiu būdu: kuo žiauresnis, erotiškesnis filmas, tuo
aukštesniu indeksu jis žymimas ir rodomas atAtinkamai po 21 (N-14) arba 23
val (S). Indeksas N-7 yra skirtas tėvams pasakyt, kad šiek tiek neigiamo
turinio yra pvz. Pokemonuose. Visi indeksai skirti tėvams, jie sprendžia ką
leist vaikui žiūrėt, ko ne.
Bet visokie Gražulių trigrašiai ir žurnalistų komentarai visiškai sudrumstė
vandenį.