Tema: Re: perez hilton apie lietuva
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-17 09:43:06
ash taip jauchiu, kad tavo namai yra tiesiog prigrusti visu top shopo stebuklingu instrumentu ir visu imanomu beleko ka reklamuoja telikas? Ne? O kodel, juk per telika rodo?
Jei ash tave surishiu ir dvi paras priversiu zhiuret geju pornucha, kaip tu manai, ar trechia para tu pradesiu @#%#$%ius chiulpt?
Ant kiek reikia but neuzhtikrintam savo orientacija, kad bijot, kad bet kokia papildoma informacija gali ja staigiai pakeist. Gal tau ish tikro kartais gimsta noru inbrukt kuriam savo druzhikui i anusa ir bijai, kad pamates geju parada ar du uzh ranku susikabinusius chiuvus, tu spjausi i viska ir eisi chiulpt #@$#@$iu?