Tema: Re: perez hilton apie lietuva
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-17 09:45:56
del shito ash jauchiuosi labai lamingas! Tik aishku tai nebus ygyvendinta. Man ydomu, ar gali samoningi piliechiai pamate shio istatymo pazheidimus kreiptis i atitinkamas institucijas, kad butu nubausti kaltininkai?! Nius tobish, kad bazhnychios atsidarytu kaip ir strip clubai nuo 23 val:) Nes abu shie reishkiniai nepilnamechiams yra zhalingi:)