Tema: Re: perez hilton apie lietuva
Autorius: amenox
Data: 2009-07-17 16:35:30
Vat tu man pasakyk, kuriam cia spaudos leidiny, ar TV programoje (iskyrus
Interneta) Lietuvoje brukamas homoseksualizmas? As apart klyksmu kad gejai
gaidziai ir py...drai nieko nematau.  O jei istatymas ne be priekaistu ir
sukele tokias audras, tai nafik ji reikejo priimti isvis? Gal tam kad EU
dabar mus badytu pirstais, o mes atsainiai numotume ranka, kad mol " ka tie
py...drai supranta", mes gi geriau zinom apie ju teises ir ju vieta. Per MTV
pastoviai sukas kazkas tipo "mes mergytes prostitutes zybsi musu akutes" ir
visiem pofig, bet va gejai tai cia jau kazkas rimto, kad personaliai jiems
reikejo priimti istatyma. :) O kas liecia istatyma, manau greitai turetu
uzdaryt MTV, Algis Greitai iseis i pensija, o papus per telika galesim
pamatyt geriausiu atveju po 00:00. As net neisivaizduoju ka reikes rodyti
per TV iki 23:00 kad nepakliut po tuo istatymu.