Tema: Re: perez hilton apie lietuva
Autorius: pranZo
Data: 2009-07-16 16:41:11
o tai jau jei pvz tavo vaikui apie "burus siknas spragilais bekrapstancius"
pradetu aiskinti? nemanau kad patiktu...
sitas draudimas manau laiku ir vietoj. suprantu ka nori pasakyti - tiesiog
visiskai be draudimu apsieiti neimanoma.
alkoholio draudimas jaunimui - gerai, o vat prostitucijos legalizavimas ir
"zoles" - sunkus butu sprendimas, bet manau su laiku ju nauda pastebetu
dauguma.
juk kas norejo - tas ir dare. o legalizavus tiesiog biudzetas pasipildytu,
galu gale ir kokybe butu didesne. (as apie zole, bobos uz pinigus man
nepriimtina).