Tema: Re: Giros gamyba. Neu?sigazavo.
Autorius: Audrius
Data: 2016-08-01 22:58:27
Taip, tai tiesa 3-6 valandos, priklausomai nuo giros ir aplinkos temperaturos ir kai tik pavirsiuje pradeda sokineti "mazytes blusytes", tai jau galima pilstyti, bet daznai gira tenka daryti velai, gryzus po darbu namo, tai uzplikes duona palaukiu kol isbrinks ir nesu puoda vonion ir atsaldau iki kambario temperaturos, atkosus istirpinu cukru, sudedu mieles ir einu miegoti, nelauksi juk iki vidurnakcio, tad tik ryte ispilstai, tikrai dar buna neperlaikyta, svarbu per silta kad nebutu, per vesu irgi negerai, mieles mieguistos darosi.