Tema: Re: koki alu geriat siuo metu?
Autorius: svyt
Data: 2016-02-18 15:18:03
Dar va uzejau i kazkoki "bravora prie katedros", patvirtino, kad
 lakuoti variniai puodai tik parodai, verda viduj bet nerzeveikej
 arba isvis ne cia, nes pyle is backos ir filtruota. Ir irgi turi
 ta rinkuskiu alaus prieskoni, gal as nieko nesuprantu tai apyniu
 padauginta, bet man nemalonu prieskoni turi. Uzbegau siaip i
 tuoleta bevaiksciodamas po centra :) Aptarnavimas malonus,
 aplinkoj beveik nieks neerzina nu gal kiek remontininkai, matomai
 tokiu laiku pas juos ne darbo laikas. Nu duodu 3 zasinus is 5 :)
 gedimino 3-7 mazdaug. Nu dar ir graza specialiai labai smulkiais
 atidave kad tureciau arbatpinigiais, nes pamane, kad uz 2.5 euru
 1 bokala  0.50 greiciausiai nepaliksiu :)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/