Tema: Re: koki alu geriat siuo metu?
Autorius: Audrys
Data: 2016-01-24 23:43:14
tai "kazioleli" taip ir nesugebejai atsakyt, kokia rugstis rugstant alui
reaguotu su variu .....

taip, botaniku nemoko nesikt tau ant galvos. taip kad nusivalyk galva
shikpopierum ir varyk I buda.

"eSSas"  wrote in message news:n83fve$2nu$1@trimpas.omnitel.net...

2016-01-24 22:57, Audrys rašė:
> auksas tirpsta tik specifiniam rugsciu misiny.
> parodyk tai rugsti, kuri susidaro etanoliniam rugime, kuri tirpdintu vari.

Deguonis rūgštinėje aplinkoje. Klausimas tau - kur tai būna, rasi apie
metabolizmą esi girdėjęs?

Prelegentas suklydo dėl vario tirpinimo, tu nusišnekėjai apie rūgščių
nebuvimą. Lygu, sakyčiau

> krebso ciklu gali negazdint. I mano issilavinima jis iejo.

Ir ko tik tų botanikų nemoko... Nešikt sau ant galvos, pavyzdžiui,
tikrai nemoko

S.