Tema: Re: koki alu geriat siuo metu?
Autorius: Tomas
Data: 2016-01-24 20:35:02
Ash aishkinu, kad nieko ten tuose blizguciuose neverda, o jie padeti del pakazuchos.
Vidus su ishore man kaip tik ir nesusieina - kam daryti darbinei, veikianciai irangai paradine ishvaizda? Ten kur gamina - niekas to vario taip nepyderastina, o ten kur atpyderastintas - niekas negamina, o tik valo minkshtu skudureliu su spec priemonem ir saugo nuo apibraizhymu gink dieve.