Tema: Re: koki alu geriat siuo metu?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-18 06:59:08
Gali but, tik gal kokiais 1996-1998 ragavau daugiau nenoriu net
 bandyt, juolab pasirinkimas yra, netoli mano namu pardavineja gal
 20 rusiu mazu daryklu pilstoma alu. O piktint nepiktina o naudoja
 nebe alaus mieles, taip pigiau nei spirituoti, snekejau su alaus
 technologu sia tema.
Man patinka labai sviezias ir nefiltruotas alus, toki gali gauti
 tik bravore.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----