Tema: Re: koki alu geriat siuo metu?
Autorius: xxx history
Data: 2016-01-14 23:21:35
tauras tradicinis 6 % "pinta" bet keiciu buna heineken,

o vodzia, ukrainka pipirine, anksciau bajoru, nuo lithuania tai purto

nu as keiciu, bet iki rokiskio geriau 7 is metus, tai teko viska
gert ir silelis ir "rojus", net pastoges, o siaip labiausiai patinka
viskis "shcotish leader" arba "cepkeliu", kai atejo salciai tai
gydziausi vodka, sakau ukrainka pipirine 200 gr

sakykim brendis grad kavalier tai irgi nepramusha, dar rusiska
vodka esu geres butent kai buvo "kaznaceiskaja" bandziau
net moskovskaja...

per brolio gimtadieni teko isgerti net finlandia
o nuo tekilos apsivemiau, zodziu alkoholikas su stazu, bet
nieko negaliu padaryt....

"svyt"  wrote in message news:n78oqo$dtr$1@trimpas.omnitel.net...

Totoriu gatvej busi trecias gera alu verda. Rinkuskiu man labai
nepatiko, jau vien pavadinimas nupurto.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----