Tema: Re: koki alu geriat siuo metu?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-27 23:04:54
Man vienas alaus technologas prie alaus aiskino kad alaus mieles
 sukelia tik iki 6.5 laipsniu, jei nori dauviau naudoji vyno ar
 dar kokias tai ten mieles. Nesigilinau ar jis nusisneka. Man
 rinkuskiu turi kazkoki slykstu prieskoni ir tiek, nezinau del ko,
 nes tik ju alus bei visokie ragauti "zaibai". Galva nuo tokio
 samurliako nebutinai skaudetu. Apskritai, kai meciau rukyt pries
 5 metus pamirsau kas yra galvos skausmas pagiriom. Nu, tiesa,
 bile ko ir negeriu.
O tokie naminiai nefiltruoti ir apskritai alus geriami nedideliais
 kiekiais ( tarkim iki 7-10 bokalu), nes tai nera svarus ir grynas
 produktas, jame daug paciu ivairiausiu priedu, kurie nevisai
 tinkami organizmui. Jei jau daug gert, reikia gert destiliuotus
 gerimus, filtruotus anglies filtru ir uzgert labai dideliu
 kiekiu, rugstoku skysciu, ypac baigus gert- nakti prabudus, kita
 ryta, diena.

--

svyt /e39