Tema: Re: koki alu geriat siuo metu?
Autorius: Audrys
Data: 2016-01-24 23:57:58
pratrydai asile?
geri tokius tirpalus ir nedvesi?

"eSSas"  wrote in message news:n83gsg$2ui$1@trimpas.omnitel.net...

2016-01-24 23:42, Audrys rašė:
> tai "kazioleli" taip ir nesugebejai atsakyt, kokia rugstis rugstant alui
> reaguotu su variu .....

Vafli, aš tau juk aiškiai sakau: rūgštinėje terpėje ištirpęs deguonis.
Te, transliteruokis: kislorod, rastvorionnyj v kisloj srede. Sugebėsi
išgeneruot, kur toks sutinkamas?

Neatitinka vienntelio tavo žinomo 7 klasės rūgšties apibrėžimo? Būna.
Bet nebūtina juk tuo didžiuotis

> taip, botaniku nemoko nesikt tau ant galvos. taip kad nusivalyk galva
> shikpopierum ir varyk I buda.

Koks nykus fantazijos lygis, na visiškas atstojus. Dusk, utėle

S.