Tema: Re: Ekologisku produktu parduotuves Vilniuje ?
Autorius: Night
Data: 2014-03-16 15:23:40
Na pvz jautiena, pas mano mesininka spalva grazi, homogeniska per visa
pjuvi, tamsiai raudona arba net i pilkuma tokia. Maximoje jautiena
ryskiai raudona, matosi, kad pavirsius kartais net nupjaustytas buna,
jei perpjauna kumpio pvz. didesni gabala, tai matosi, kad raudona tik po
1 cm is isores - vidus gi jau normalesnes spalvos. Ai, turgelyje gal
irgi sudas, bet gal kiek mazesnis...