Tema: Re: Ekologisku produktu parduotuves Vilniuje ?
Autorius: ig
Data: 2014-03-14 15:36:29
Istiesu tai man visiskai nerupi pramonine gamyba ir jos problemos, man
norisi sveikiau maitintis. Niekas neliepia jiem auginti vis daugiau ir
vis pigiau, tai ju pasirinkimas, o as nenoriu remti tos maisto gamybos
krypties.
Yra gi ekologiniu ukiu, ne fantastikos knygose, o musu ir ES ir Rusijos
ir JAV laukuose. Ir isgyvena kazkaip...

P.S. ar visi pelesiai antibiotikai ? Beje nereiketu maitinti gyvunu
supelijusiais pasarais... o jei ju ten tiek kad nuliu po kablelio
nensuskaicuotum, tai ir kraujyje vargu ar daug rastum.