Tema: Re: Ekologisku produktu parduotuves Vilniuje ?
Autorius: eSSas
Data: 2014-03-14 14:46:21
On 3/14/2014 2:38 PM, ig wrote:
> 1. Arba tu painioji dirbtinius GMO (ypač kai maišomi genai is skirtingų
> rušių ar net karalysčių) nuo selekcijos, kur genu modifikacijos
> lastelėse atsitinka naturaliu būdu. Arba tiesiog trolini...

"Natūralus būdas" tai čia tas, kur sėklos veikiamos mutagenais bei
jonizuojančia spinduliuote? O gauti variantai atrenkami pagal
organoleptines savybes??? Jūs natūralistai turėtumėt melstis
šiuolaikiniams GMO gamintojams, kad savo produktus ištiria kuo
nuodugniausiai. Selekcinių tyrimais gi nesivarginat

> 2. Organiniai pesticidai gaminamai iš kitų augalų, pvz svogunų, česnakų,
> kiečių, rabarbarų, tabako ir t.t. Kartais skirtingos augalų rūšys
> sodinamos kartu ir viena kitai "padeda". Dar pvz kai užvežami naminiai
> paukščiai nulesa kenkėjus (pvz kalakutai-koloradus). Boružės naikina
> amarus ir t.t. O apie organinius herbicidus, kuriuos greičiausiai
> turėjai omeny pagūglink pats.

Parodykit man bent vieną pramoninės gamybos maisto produktą, pagamintą
naudojant išimtinai "organinius pesticidus". Nulių iki kablelio kainoje
nesuskaičiuotum

> 3. Nesupratau kaip siejasi pašaro įvairovė ar švarumas su hormonais ir
> vaistais, kurie specialiai, papildomai dedami į pašarus.

Mintis apie kiekius, kurių nesugaudysi ir nesukontroliuosi. O pelėsis
apie tai, kad tai - dėmesio - NATŪRALUS antibiotikų šaltinis. Šitoj
vietoj dangus sugriuvo tiesiai organikams ant kuprelių

S.