Tema: Re: Ekologisku produktu parduotuves Vilniuje ?
Autorius: eSSas
Data: 2014-03-14 15:53:32
On 3/14/2014 3:36 PM, ig wrote:
> Istiesu tai man visiskai nerupi pramonine gamyba ir jos problemos, man
> norisi sveikiau maitintis. Niekas neliepia jiem auginti vis daugiau ir
> vis pigiau, tai ju pasirinkimas, o as nenoriu remti tos maisto gamybos
> krypties.

Vienintelis būdas to išvengti - pradėti fotosintetinti.

> Yra gi ekologiniu ukiu, ne fantastikos knygose, o musu ir ES ir Rusijos
> ir JAV laukuose. Ir isgyvena kazkaip...

Gal ir išgyvena, bet kuo prekiauja - kitas reikalas. Aklai pasitikėti
etiketėmis "Eko", "Bio", Organic" ne itin gudru - jiems tenka konkuruoti
su pramonine maisto gamyba, ir tai uždeda gan rimtus našumo reikalavimus.

> P.S. ar visi pelesiai antibiotikai ? Beje nereiketu maitinti gyvunu
> supelijusiais pasarais... o jei ju ten tiek kad nuliu po kablelio
> nensuskaicuotum, tai ir kraujyje vargu ar daug rastum.

Pelėsiuose be antibiotikų yra ir kur kas smagesnių dalykėlių. O pašarų
iki grūdelio neiščiupinėsi. Ir kartais - visai netyčia - gaunasi, kad
kombikormu ir hormonais šeriami paukštyno broileriai turi kur kas mažiau
(bent jau konkretaus) tručo, negu babytės numylėtos (beveik) savo
mirtimi nusibaigusios perekšlės. Spalvos sutirštintos, bet mintis
tikiuosi liko aiški

S.