Tema: Re: rukykla
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-01-15 14:01:11
panashu kad bukvalei atvirkscei filadelfyjei prikliediejo ;)

http://vz.lt/?PublicationId=545e23e6-6fbe-4336-ac76-ec1118d4ee6c

Europos Komisijos atstovai sako, kad žiniasklaidos pranešimai, jog nuo
rugsėjo bus draudžiama medžio drožlėmis rūkyti ir pardavinėti mėsos gaminius
neatitinka tikrovės.

„Žiniasklaida paskubėjo ir be reikalo išgąsdino vartotojus ir gamintojus.
Direktyvoje kalbama ne apie natūralų rūkymą dūmais, bet vadinamąjį cheminį
produktų paruošimą, kai skoninės savybės ir kvapas formuojamas cheminėmis
kvapiosiomis medžiagomis“, – aiškina Giedrius Sudikas, Europos Komisijos
atstovybės Lietuvoje Spaudos ir informacijos skyriaus vadovas ir sako, kad
tradicinių produktų gamintojams bei mažiems mėsininkų cechams niekas
negresia.

Nebus draudžiamas netgi cheminis gaminių apdorojimas, tačiau bus privaloma
vartotojui pranešti kokiu būdu pagamintas produktas. Be to, sumažintas
leistinas kancerogeninių medžiagų kiekis.

„Direktyvos tikslas ne drausti, bet informuoti vartotojus, kad žmonės galėtų
sąmoningai pasirinkti ką valgyti“, – paprastai įvardija p. Sudikas.

"Liveris"  wrote in message news:lb5erf$9k8$1@trimpas.omnitel.net...

valgysim mirkytą dešrą.