Tema: Re: rukykla
Autorius: bzik
Data: 2014-01-07 10:38:20
rusai kasdienių patiekalų receptuose gausiai siūlo naudot Жидкий дым, kuris
parduodamas maisto pr. parduotuvėse.

Pramonėje yra visokių, pvz.:

Skystas inžektavimo mišinys be fosfato
Panaudojimas: 50 g/litrui sūrymo
Sudėtis: gliukozės sirupas, kvapiosios medžiagos, antioksidatorius E 301,
natūralūs
medaus ir dūmo aromatai, prieskonių aromatai
Aprašas: · subtilus medaus skonis su maloniu pipirų prieskoniu ir stipriai
išreikštu dūmų aromatu
· tinka visiems mėsos gaminiams iš jautienos, kiaulienos ar paukštienos

"servisas"  wrote in message news:lagdbe$5j1$1@trimpas.omnitel.net...

Kad egzistuoja toks dalykas, kaip mirkymas dumo skonio tirpale, nesiginciju,
bet po to vistiek produkta i rukelnycia kisa. Info is zmogaus, kuris uzsiima
maisto technologijom. Nera taip, kad ismirko ir viskas, vaziuoja i
parduotuve.
Kalbant apie tas desreles - tai paprasciausios sasyskos polietilene
sukistos, jas nera ka pusvalandi rukyt:)