Tema: Re: rukykla
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-01-06 12:05:10
Sovietiniais laikais aTa uosvis sandelininku dirbo koluky, tai...
Augindavo be kita ko, ne maziau kaip 8 - 10 kiauliu, kartais kabindavo rukyt
rudeniop 2-3 gerus tokius bekonus iskart. Tai kondensato tikrai
susidarydavo, bet jis kazkur ten dingdavo, gal i grunta - rukykla tai
atokiai nuo namu. Bet ir keisdavo, atsimenu, ta grunta, kad kito sezono mesa
nesmirdetu kuo nereikia.

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
> Susigeria i medines sienas, perteklius per skyles apacioj isbega.
> Bent jau paguodei, kad kitur irgi kondensatas renkasi, o tai jau galvojau,
> gal kazka ne taip darau.
>
> "Arun@sUser" <nerajokio@muilo.lt> wrote in message

>>> veikimu. Tuo tikslu buvo ant smugio modernizuotas grilis/saslykine,