Tema: Re: rukykla
Autorius: Sail
Data: 2014-01-06 11:35:23
Ne, kondensatas nuo malku. Slapia viskas, medines sienos ir pagaliukai,
kartonas virsuj, na viskas absoliuciai.
Rukykloj temperatura nepakilo daugiau 25, o veliau ir zemiau 20 buvo.

Bet murzinumo nera, dumas buvo geras, degimo nera, tai suodziu irgi. Geras
dumu generatorius gavos, pora malkeliu ir porai valandu dumo per akis.

Mesa pradzioj sausa buvo.