Tema: Re: rukykla
Autorius: Sail
Data: 2014-01-06 12:57:13
Tai pas mane irgi be suodziu. Nes jei butu bent kiek, buciau viska
sugadines, apliptu be jokiu ten variantu.

Dabar pradejau suprasti, kodel dumu tirpale mirko fabrikuose. Kazkas
panasaus susidaro is kondensato ir dumu naturalioj rukykloj.

> mačiau per teliką kažkokiam fabrike kaip rūkina - paima pliauską ir
> spaudžia ją prie besisukančio metalinio disko. Gaunasi dafigą dūmų be
> jokios ugnies ir suodžių.

>>> veikimu. Tuo tikslu buvo ant smugio modernizuotas grilis/saslykine,