Tema: Re: rukykla
Autorius: servisas
Data: 2014-01-07 14:31:55
Tai vat man ir neramu, xrien znajet, ko tuose dumuose yra, ir dar eina per
cinkuota vamzdi. Net jei cinkas ir nesilydo, imanoma, kad degimo produktai
sureaguoja su cinku ir nuplaukia i tavo rukelnycia. Bus kokie kancerogenai
ar ka. As tai pasikeisciau i plienini vamzdi del ramumos sirdies. Ar
nerzaveikini. Aisku, jie kainuoja kur kas daugiau ;)