Tema: Re: rukykla
Autorius: bzik
Data: 2014-01-06 13:40:10
kažkada skaičiavau, kai pabandę karštai rūkyto produkto siūlydavo rūkyt
pardavimui. 10 lt/kg višta rezultate tampa ~18Lt/kg. Pirktinės vištos svoris
po 4val. sumažėja 25-30% + anglių pokas ir t.t. . Jei dar bandyt užsidirbt,
tai beveik 25-30 Lt/kg kosmosas. Tuo tarpu virta parūkyta (?) kainuoja 2x
pigiau.

"tranzoo"  wrote in message news:lae34p$9ib$1@trimpas.omnitel.net...

finansiskai apsimoka visada. nes gausi tikra ir naturalu produkta.
kazkada skaiciavom, kiek kainuotu galutinis produktas, jei saziningai
gamint - atsoko fantazija....

o jei dar pirkt visa parseli... tik jei priksi - ziurek, kad miltais
maitinamas butu - visai kitas skonis,. ir kiaule geriau nei parsas.

o jei su medziotajais susidraugausi, ar pats patapsi... kaip skanu yra
elnienos desros rukytos... niam....