Tema: Re: Pica Vilniuj?
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-24 10:24:18
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:gqa4as$rpb$1@trimpas.omnitel.net...
> As skaniausia pica valgiau Austrijoje, kepta bosnio ir Venecijoje, kepta
> kazkokio siauraakio. Dauguma kitu "tikru" italisku picu as asmeniskai
> tikrai daugiau nepirkciau

Kazkada senaai senai per vokieciu TV reklamuodavo Pizza Grossa - atseit
labai traskus padas,kad net sipuliukai i sonus laksto :)
Vaziavau i Vokietija,tai kaimynas paprase uzvezt jo dukrai siuntinuka i
Hanoveri.Pasirodo ji ten dirbo padavalka italiskame kaboke.Kai atejome i
vidu,italas uztaise vaises ir pavaisino ta Pizza Grossa......Kai veliau man
kas nors siulydavo paragaut picos,atsikalbinedavau kiek imanydamas,nes
kitokios nebuvau ragaves,o sitoji grossa,tai nepatiko ziauriai.O kartu buves
mano draugas ,sulapnojo ir mano ir savo porcija ir baisiausiai isgyre ja.
O stai veliau visas picas lygindavau su cili picomis,nes pripratino
pazystmai jas valgyt.Ir neisivaizdavau,kad gali but kitaip pagaminta pica -
ji buvo "tobula".
Todel pilnai sutinku su teiginiu,kad skirtinguose vietose ir gaminama
skirtingai.Bet visgi kazkokiu tai pagrindiniu postulatu reik laikytis ir
nepilt majonezo ar ketcupo ant jos :(((