Tema: Re: Pica Vilniuj?
Autorius: Nemo
Data: 2009-03-23 13:23:11
man tai juokingai atrodo tas provinciališkas saviplakos įprotis - lietuviai
durni, lietuviai nemoka valgyti, lietuviai tą, lietuviai aną :))) kaimas.
p.s. esau buvęs keletoje picerijų ne lietuvoje, kurių savininkai - italai,
esminių skirtumų tarp mūsų šalyje populiarių picų ir ten gaminamų nepajutau.
o ir šiaip, apie kitose šalyse pamėgtas storapades picas a la Pizza Hut,
galiu pasakyti - batonas su taukais.