Tema: Re: Pica Vilniuj?
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-23 14:21:55
"Nemo" <isitikines@hotmail.com> wrote in message
news:gq7rev$d8$1@trimpas.omnitel.net...
> man tai juokingai atrodo tas provinciališkas saviplakos įprotis -
> lietuviai durni, lietuviai nemoka valgyti, lietuviai tą, lietuviai aną
> :))) kaimas.
> p.s. esau buvęs keletoje picerijų ne lietuvoje, kurių savininkai - italai,
> esminių skirtumų tarp mūsų šalyje populiarių picų ir ten gaminamų
> nepajutau. o ir šiaip, apie kitose šalyse pamėgtas storapades picas a la
> Pizza Hut, galiu pasakyti - batonas su taukais.

Vienas reikalas ragaut pica pas itala jo gimtojoje salyje (gali tai but ir
Kroatija,nes ten pilna italu),kur siam reikalui ir prieskoniai ir
ingradientai,ir krosnis,o ypac miltai yra tam reikalui sutverti,o virejas
stengiasi itikt zinovu skoniui.Ir visai kitas reikalas ragaut italiska ,kad
ir italo pagaminta pica,salyje kurioje nera maisto degustavimo tradiciju,o
sueina viskas kas tik graziau pateikta arba i ko reklama sukista daugiau
pinigu.

P.S.Neteko ragaut Pizza HUT,bet Kroatijos Istrijos pusiasalyje kepamos
storapades picos yra dievisko skonio!