Tema: Re: Pica Vilniuj?
Autorius: PetrasM
Data: 2009-03-23 12:34:17
  Siaip realiai nereiketu lyginti lietuvisku picu su italiskom.

   Italijoje paragauta ir ispudis skoninis ir visoks kitoks susidares
pakankamai aiskus.
   Nera didele esme kur tu peciuj ar krosni kepsi pica.
   Is ko ir kaip gaminama tesla yra vienas pagrindinis dalykas.
   Ingredientai kurie dedami lietuvoje, matyt italams megstantiems picas
sukeltu susidomejima, todel, kad tiek nesamoniu deti ant picu pas mumis
sugalvota matomai pagal lietuviu bruoza DAUG ir - su kečupu.
  Nereikia ir lyginti ingredientu kokybes, nes ir taip viskas aisku.
   Nu ir be abejo tradicijos!

  Bet matyt kazka panasaus tikrai Vilniuje imanoma rast. Bandyt italisko
tipo picerijas...