Tema: Re: Pica Vilniuj?
Autorius: azero
Data: 2009-03-23 13:12:05
PetrasM wrote:
>   Siaip realiai nereiketu lyginti lietuvisku picu su italiskom.
>
>    Italijoje paragauta ir ispudis skoninis ir visoks kitoks susidares
> pakankamai aiskus.
>    Nera didele esme kur tu peciuj ar krosni kepsi pica.
>    Is ko ir kaip gaminama tesla yra vienas pagrindinis dalykas.
>    Ingredientai kurie dedami lietuvoje, matyt italams megstantiems picas
> sukeltu susidomejima, todel, kad tiek nesamoniu deti ant picu pas mumis
> sugalvota matomai pagal lietuviu bruoza DAUG ir - su keèupu.
>   Nereikia ir lyginti ingredientu kokybes, nes ir taip viskas aisku.
> [...]

Na, taip, aš irgi esu valgęs Kroatijoj picas kurios kaip ir Itališkos
"burnoj tirpsta" na, bet Lietuva yra Lietuva :)

Manau, kad nebūtinai pica turi būti autentiška, kad būtų skani. Man pvz
skaniausia paties gaminta su sluoksniuota tešla orkaitėj, namų sąlygom,
bet ar ją jau galima vadint pica? :)

--
Vaidas