Tema: Re: Pica Vilniuj?
Autorius: servisas
Data: 2009-03-24 09:02:13
Teko ragaut picu Pesaro mieste, na, nuvede zmogus, kuris tikrai apie maista
nusimano. Ka as zinau, nieko as tenai stebuklingo nemaciau. Padas buvo
plonas ir toks gan kietokas, ingredientu minimaliai, ir nedave jokiu kecupu
prie picos;) Dave kazkoki aliejuka, kuris pasirode baisingai astrus.
Lyginant su Lietuva- tai gali verkt "a va, pas mus tai picu parodija,
prideda bele ko, uzpila padazais", taciau jei jau lygint skonines savybes-
musiskes ne ka blogesnes, jei normalioj picerijoj valgai.