Tema: Re: Geras samagonas
Autorius: Sail
Data: 2011-12-15 08:52:16
Reiktu ziureti, kas ten pas tave viduj per konstrukcija. Kaip samagono
aparata taviski naudoti zinoma galima, bet klausimas - tik cukriniam
marmalui ar ir geram produktui is grudu? Teoriskai - pradinio varymo metu
turetu uzsisikti kolonos uzpildas nuo putu ir kitos bjaurasties, arba letai
kaitinsi visa kose ir rezultatas pagal kitu atsiliepimus irgi bus siaip sau.
Remiuos kitu patirtim, nes asmenines praktikos nulis.

As geriau pasidarysiu ir kiek patobulinta distiliatoriu su vandeniniu
deflegmatorium virsuj, galima bus bandyti ir vienaip, ir kitaip pagal norus.