Tema: Re: Geras samagonas
Autorius: Sail
Data: 2011-11-24 08:53:33
Grazus aparatas, idomu kokia kaina? Reiks pasiziureti, cia plastos
administraciniam pastate? Bet - sitas tinka tik skystiems dalykams
distiliuoti, tokiems kaip kalvadosui (gal ir verta bandyt) ar siaip eiliniam
cukriniam alkoholio gavimui (to tai nenoriu).

Ruginukei netinka, nes kaitinama tiesiogine liepsa ir tirstesne kose
pridega. Kaitinti reikia garu. Nerudyjamo plieno indas, i ji ivirinti
vmzdeli garo padavimui, tada garo generatoriaus reikia, ir dar noretusi ant
virsaus deflegmatoriaus, tokio koks alambikuose buna.

Reikia virimo inda apsiltinti, kad nebutu tokiu dideliu energijos nuostoliu.

Saldymo dali pasidaryti lengviausia, bet dalis zmoniu skundziasi, kad varis
vis tik duoda prieskoni. Tad pageidautina irgi is nerudyjamo plieno.

Sudek visus tuos "reikia", kuriuos parasiau, ir labai paprasta jau
neatrodys.