Tema: Re: Geras samagonas
Autorius: Sail
Data: 2011-11-22 13:32:12
Yra minusų su galvos ir uodegų atskyrimu, bet vargu ar apaktum, greičiau
galva skaudėtų siaubingai. Juk realiai tai distiliuoji tskaityk ą patį alų,
kurį gryną gi geri ir neapanki.

Kaime airgi pakusių ko tai matyt neteko, o prasigėrusių tai kas antras jei
ne daugiau

Šiaip nustebęs, kad tiek mažai atsiliepiančių, vaizdas toks, kad miršta šita
sritis. O gaila.

Tiesa, normaliai darant tai darbo  gaunasi daug, bet žiema ilga, galima ir
pažaisti.