Tema: Re: Geras samagonas
Autorius: Povilas
Data: 2011-12-13 18:26:05
Siandien gavau 2 rusiu samanes : labai neblogos dzukiskos ir
baltarusiskosMan dzukiska labai patiko ir taip svelniai uzsilde + toks
malonus duonos kvapelis parejo.Pavaisinau ja ana baltarusi,kuris man atveze
ju gamybos.....zmogu net nupurte : как вы такое можете пить - прет чистым
спиртом!

"Sail"  parašė naujienų news:jbsvd4$54f$1@trimpas.omnitel.net...

Net neabejoju. Vaikystej nuo samanes kvapo net purtydavo, dabar gi visiskai
atvirksciai, geros kvapas tiesiog patinka.