Tema: Re: Geras samagonas
Autorius: Sail
Data: 2011-12-14 08:51:29
Taigi taigi skonis svarbus, del jo juk ir yra mintis pasigaminti, gryno
spirito jau nesinori.

Va todel butent sianakt ir sumasciau, kad vis tik darysiu ne tik
rektifikacine kolona (beveik baigta), bet ir pazangesni distiliatoriu. Bent
jau bus ne grynas spiritas, o kazkas su skoniu. O ir pirmam greitam
pravarymui tik distiliatorius ir tinka.

Bus va toks pilnas komplektelis gamybai, kad tik noro uztektu.