Tema: Re: Geras samagonas
Autorius: Ignas
Data: 2011-11-22 16:40:57
tu, panasu, pasidomejes, yra klausimas. Kiek zinau, sritis mirsta, nes gaudo srities specus ir baudzia, nes Lietuvoj samanes gamyba draudziama. Ar cia koki BK pakeitima prieme, ten kazka su mazais kiekiais, asmeniniam naudojimui ir tt?

Del apakimo tai turbut turimas omeny metilo spiritas. Kai tas reikalas rugsta, tai gaunasi ivairus spiritai jame, ir tada distiliavimo metu issigraibai ka reikia. Metilo spiritas gali sukelti apakima, tik, manau, daug reiketu jo pavartot. Todel realiai manau greiciau uzsilenktum nuo kepenu del visu kitu nuodingu junginiu tame samagone, nei kad apaktum nuo metilo :)

"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:jag17s$mat$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra minusų su galvos ir uodegų atskyrimu, bet vargu ar apaktum, greičiau
> galva skaudėtų siaubingai. Juk realiai tai distiliuoji tskaityk ą patį alų,
> kurį gryną gi geri ir neapanki.
>
> Kaime airgi pakusių ko tai matyt neteko, o prasigėrusių tai kas antras jei
> ne daugiau
>
> Šiaip nustebęs, kad tiek mažai atsiliepiančių, vaizdas toks, kad miršta šita
> sritis. O gaila.
>
> Tiesa, normaliai darant tai darbo  gaunasi daug, bet žiema ilga, galima ir
> pažaisti.
>
> "gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message

>>> 2. Uzmate kas kur varini distiliatoriu Lietuvoj, kas nors daro /