Tema: Re: grietinėlės tolesnis likimas
Autorius: ALORA
Data: 2011-09-01 12:08:14
tai kokią prasmę tada turi „lacto -“ varškės, sūriai ir jogurtai? Pagal teoriją, laktozės fermentuoto pieno produktuose yra mažiau,
bet jos yra. Tikrai netoleruojantiems laktozės bet kokie fermentuoti produktai netinka.

Dėl pieno - aš nemanau, kad parduotuvinis pienas yra neskanus. Neskanus yra kaimiškas, bet perpus praskiedus vandeniu gerti galima
:) Visgi aš nelabai žinau situacijų, kuriuose reiktų gerti pieną... Visoms situacijoms yra geresnių gėrimų :)